Himalayan 450

Stworzony przez Himalaje

już od27 985 zł

Royal Enfield Classic 350

Warianty

Motocykl, który na nowo zdefiniował jazdę

Motocykl o prawdziwie przygodowym rodowodzie, który pozostaje wierny naszej filozofii czystego motocyklizmu. Całkowicie nowy Himalayan zachowuje cechy poprzednika, wszechstronność i możliwość dotarcia w dowolne miejsce, w które zabierze Cię zew przygody. Nic, czego nie potrzebujesz i wszystko, co niezbędne aby sprostać zmieniającym się czasom i warunkom.

Serce górskiej kozicy

Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie zapewnić gładką podróż do domu.

Pasuje jak dobre rękawice

Najlepsze podwozie to takie, którego nie zauważasz. Od wszechstronnej kombinacji 21” przednich i 17” tylnych kół po duże podnóżki enduro i szeroką kierownicę, Himalayan współpracuje z Tobą w każdej sytuacji na drodze i w terenie.

Wąskie siedzenie i zbiornik pozwalają stabilnie stąpać po ziemi po zatrzymaniu, a większy prześwit i zawieszenie o większym skoku pozwalają pokonywać najtrudniejsze trasy.

Royal Enfield Tripper Dash

Pierwsza na świecie nawigacja z pełną mapą na okrągłym wyświetlaczu zbudowana na platformie Google Maps.

Więcej

Sprawdź

Najważniejsze cechy

Widelec Upside-down

Wysokiej jakości zawieszenie, w tym odwrócony widelec Showa, pozwala utrzymać motocykl na wybranej linii w najtrudniejszym terenie.

Widelec Upside-down

Nowa rama

Stalowa, dwuskrzydłowa rama jest mocniejsza, sztywniejsza i węższa między nogami, co zwiększa komfort podczas jazdy w pozycji stojącej. To również lepsze prowadzenie, lepsza stabilność i lepsza równowaga.

Nowa rama

Ride by Wire z trybami jazdy

Ride-by-wire i cztery tryby jazdy pozwalają dostosować reakcję do terenu i nastroju, podczas gdy sam motocykl zapewnia płynną regulacje poboru paliwa i wyższą oszczędność.

Ride by Wire z trybami jazdy

Brodzenie w wodzie

Silniki i woda nie idą w parze, ale przygoda i przeprawy przez rzeki idą w parze, więc opracowaliśmy Himalayana z wysoko umieszczonym wlotem powietrza pod zbiornikiem, aby umożliwić ci pokonanie nawet górskiej rzeki.

Brodzenie w wodzie

Regulowana kanapa

Nikt nie chce przerywać jazdy z powodu bólu. Dlatego nowy Himalayan jest wyposażony w regulowane dwuczęściowe siedzenie, które zapewnia wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerowi, a także opcjonalne niskie siedzenie, które utrzymuje stopy na ziemi na dowolnej wysokości.

Regulowana kanapa

Sherpa 450

Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie cieszyć się gładką podróżą do domu.

Sherpa 450

USB C

Złącze USB C w Himalayan 450 to wygodne i szybkie rozwiązanie do ładowania urządzeń mobilnych w czasie podróży.

USB C

Panel Tripper

4-calowy wyświetlacz TFT i zasilajaca go nowoczesna elektronika pozwala na parowanie z telefonem, odbieranie rozmów, korzystanie z nawigacji opartej o Google Maps oraz sterowanie multimediami.

Panel Tripper

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Waga gotowego do jazdy:196 kg

Rozstaw osi:1510 mm

Wysokość siedziska:805-825 mm

Prześwit:230 mm

Dł. x szer. x wys.:2245 x 852 x 1316 mm

Zasięg

Zbiornik paliwa:17 l

Silnik

Liczba cylindrów:1

Średnica x skok:84 x 81.5 mm

Chłodzenie:Chłodzenie cieczą

Pojemność skokowa:452 cc

Układ wtryskowy:ECU

Zawory na cylinder:4

Stopień sprężania:11.5:1

Moc maksymalna:29.44 kW @ 8000 rpm

Prędkość maksymalna:140 km/h

Maksymalny moment obrotowy:40 Nm@5500 rpm

Obroty biegu jałowego:1300 ± 100 rpm

Emisja hałasu:86 dB @ 3250 rpm

Sprzęgło:Wielopłytkowe, mokre

Przeniesienie napędu:Łańcuch

Skrzynia biegów:6 biegowa

Układ rozruchowy:Elektryczny

Olej silnikowy:10W40 API SN, JASO MA2, Półsyntetyczny

Podwozie i hamulce

Typ ramy:Rama z podwójną rurą dolną

Koło przednie:Koło szprychowe, 90/90 - 21"

Koło tylne:Koło szprychowe, 140/80 R - 17"

Zawieszenie przednie:Teleskopowe, 43 mm, upside down, 200 mm skoku

Zawieszenie tylne:Pojedyńczy amortyzator z regulacją, 200 mm skoku

ABS:Dwukanałowy, wyłączalny

Hamulec przedni:320 mm tarcza, zacisk 2-tłoczkowy zacisk

Hamulec tylny:270 mm tarcza, zacisk jednotłoczkowy

Wyposażenie

Wyświetlacz TFT 4' z możliwością sparowania z telefonem

Pełnowymiarowa nawigacja w oparciu o Google Maps

Joystick sterwania multimediami

Wyłącznik awaryjny silnika

Podpora boczna

Złącze USB C

Zestaw narzędzi

Czujnik podpory bocznej