Goan Classic 350

Pozostań dziki. Pozostań klasyczny.

27 155 zł

Royal Enfield Goan Classic 350

Warianty

Zanurz się w kolorze i stylu.

Zamów w preorderze jedną z zaledwie 20 sztuk limitowanej edycji Goan Classic 350 Trip Teal. Wypełnij formularz – nasz przedstawiciel Royal Enfield skontaktuje się z Tobą i pomoże sfinalizować zakup. O dostępności decyduje kolejność zgłoszeń.

Przesyłając ten formularz potwierdzam, że przeczytałem i zrozumiałem politykę prywatności..

Klasyka w niepowtarzalnym wydaniu

Royal Enfield Goan Classic 350 to limitowana edycja kultowego motocykla, inspirowana wolnością i kolorami indyjskiego wybrzeża Goa. Model ten łączy klasyczną sylwetkę z nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, zachowując charakterystyczne detale, takie jak zaokrąglone błotniki, zbiornik w kształcie łzy i unikalne malowanie Trip Teal. Goan Classic 350 wyróżnia się wyjątkowym wykończeniem, ręcznie nanoszonymi akcentami oraz bogatym wyposażeniem, które podkreślają jego ekskluzywny charakter. To motocykl dla tych, którzy cenią ponadczasowy styl, niezawodność i ducha przygody.

Silnik J

Silnik

Sercem motocykla jest zupełnie nowa 4-suwowa jednostka SOHC serii „J” o pojemności 349 ccm. Długi skok tłoka gwarantuje dostęp do momentu obrotowego już w najniższym zakresie obrotów, a elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) dba o to, by nie zabrakło go aż do najwyższych obrotów silnika.

Delikatnie wibrujący singiel o pięknym, niskim brzmieniu, w bezdyskusyjny sposób kontynuuję tradycję singli produkowanych od lat przez markę Royal Enfield.

Kliknij

Posłuchaj dźwięku Goan Classic 350

Sprawdź

Najważniejsze cechy

Kierownica typu "ape"

Kierownica typu "mid-ape" zapewnia wyprostowaną pozycję za kierownicą, nadając motocyklowi charakterystyczny wygląd, a jednocześnie zmniejsza obciążenie górnych partii ciała i zwiększa komfort nawet podczas długich tras.

Całkowicie nowe siedzisko

Retro-analogowa tablica rozdzielcza

Połącz frajdę z retro prędkościomierza z nowoczesną funkcjonalnością systemu nawigacji Tripper oraz cyfrowym wyświetlaczem LCD, który pozwala śledzić wszystko – od biegu, przez poziom paliwa, po wiele innych parametrów.

Obrotowe przełączniki

Oświetlenie LED

Charakterystyczny reflektor casquette powraca w wersji LED, wraz z kierunkowskazami LED, oferując mocne oświetlenie i zwiększoną wydajność.

Dwukanałowy ABS

Szprychowe felgi aluminiowe typu edge-laced i opony bezdętkowe z białym paskiem

Szprychowe felgi aluminiowe typu edge-laced oraz opony bezdętkowe w stylu retro nadają Goan Classic 350 klasycznego charakteru, jednocześnie zmniejszając ryzyko przebicia i ułatwiając naprawy.

Ulepszona tablica rozdzielcza

Nisko osadzone siedzisko

Nisko osadzone, bobberowe siedzisko zapewnia wygodną, odprężającą pozycję i wysoki komfort – zarówno podczas krótkich przejażdżek, jak i długich podróży.

Nowa rama

Port USB

Nowo dodany port USB umożliwia ładowanie urządzeń mobilnych i kontakt ze światem z dowolnego miejsca.

Port USB

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Waga gotowego do jazdy:197 kg

Rozstaw osi:1400 mm

Wysokość siedziska:750 mm (OUP)

Prześwit:170 mm

Dł. x szer. x wys.:2130 x 825 x 1200 mm

Zasięg

Zbiornik paliwa:13 l

Ostrzeżenie o rezerwie:4 l

Zużycie paliwa na 100 km:2,63 l

Silnik

Liczba cylindrów:1

Średnica x skok:72 x 85.5 mm

Chłodzenie:Chłodzenie powietrzem

Pojemność skokowa:349.34 cc

Układ wtryskowy:ECU

Zawory na cylinder:2

Stopień sprężania:9.5:1

Moc maksymalna:14.87 kW @ 6100 rpm

Prędkość maksymalna:114 km/h

Maksymalny moment obrotowy:27 Nm@4000 rpm

Emisja CO2:63.4 g/km

Obroty biegu jałowego:1050 ± 100 rpm

Emisja hałasu:89 dB @ 3050 rpm

Sprzęgło:Klasyczne, mokre

Przeniesienie napędu:Łańcuch

Skrzynia biegów:5 biegowa

Układ rozruchowy:Elektryczny

Olej silnikowy:15W50 Półsyntetyczny

Podwozie i hamulce

Typ ramy:Rama z podwójną rurą dolną

Koło przednie:Felga szprychowa, bezdętkowa, opona 100/90 - 19" -63p

Koło tylne:Felga szprychowa, bezdętkowa, opona 130/90 - 16" -74p

Zawieszenie przednie:Zawieszenie teleskopowe o średnicy 41mm

Zawieszenie tylne:Dwururowe amortyzatory emulsyjne z 6-stopniową reg. napięciem wstępnym

ABS:Dwukanałowy

Hamulec przedni:Tarcza pływająca o średnicy 300mm, zacisk z dwoma tłoczkami

Hamulec tylny:Tarcza pływająca o średnicy 270mm, zacisk z pojedynczym tłoczkiem

Wyposażenie

Wyświetlacz LCD z analogowym prędkościomierzem

Wyłącznik awaryjny silnika

Podpora boczna

Stopka centralna

Zestaw narzędzi

Czujnik podpory bocznej

*Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów, które zostały zbudowane i dostarczone. Dostępność może być różna w zależności od rynku. Skontaktuj się z wybranym salonem, aby uzyskać szczegółowe informacje.