Classic 350

Klasyczna historia czeka na napisanie

już od25 755 zł

Royal Enfield Classic 350

Warianty

Ponadczasowa klasyka

Całkowicie nowy Classic 350 nadal ucieleśnia tradycje i kunszt z przeszłości, odradzając się na nowej platformie J. Zainspirowany powojennym modelem G2, pokazanym po raz pierwszy w 2008 r. Classic 350 z 2021 r. nadal celebruje ponadczasową estetykę poprzez zaokrąglone błotniki i zbiornik paliwa w kształcie łzy, charakterystyczny reflektor typu Casquette, masywne linie pokryw skrzyni korbowej, pojedyncze kolory lakieru, charakterystyczne dudnienie wydobywające się z wydechu - wszystko harmonizuje jak jedno, ciesząc nas arcydziełem, jakim jest ponadczasowy Royal Enfield Classic. Elegancki, o lśniącym wykończeniu zdobiącym wyjątkową konstrukcję, emanuje niezrównanym pięknem i jakością, która przetrwa wieki.

Silnik J

Silnik

Sercem motocykla jest zupełnie nowa 4-suwowa jednostka SOHC serii „J” o pojemności 349 ccm. Długi skok tłoka gwarantuje dostęp do momentu obrotowego już w najniższym zakresie obrotów, a elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) dba o to, by nie zabrakło go aż do najwyższych obrotów silnika.

Delikatnie wibrujący singiel o pięknym, niskim brzmieniu, w bezdyskusyjny sposób kontynuuję tradycję singli produkowanych od lat przez markę Royal Enfield.

Kliknij

Posłuchaj dźwięku historii

Sprawdź

Najważniejsze cechy

Zdejmowane siedzisko pasażera

Dzięki przemyślanej konstrukcji w kilka minut będziesz w stanie zdjać kanapę pasażera i przekształcić swojego klasyka w rasowego singla. Prosto i bez śladów po elementach montażowych.

Całkowicie nowe siedzisko

Obrotowe przełączniki

Nowe, ulepszone przełączniki obrotowe sprawiają, że uruchamianie i ruszanie jest niezwykle proste, a jednocześnie nadają motocyklowi charakterystyczny oldschoolowy wygląd

Obrotowe przełączniki

Dwukanałowy ABS

Opracowany z myślą o najtrudniejszych wyzwaniach system ABS z przednimi hamulcami tarczowymi 300 mm i tylnymi 270 mm gwarantuje stabilną jazdę i płynne hamowanie nawet w najdzikszym terenie.

Dwukanałowy ABS

Ulepszona tablica rozdzielcza

Nowy cyfrowo-analogowy panel wskaźników stanowiący połączenie tradycji z nowoczesnością dostarcza precyzyjnych informacji, a jednocześnie nawiązuje do ponadczasowej stylistyki modelu G2.

Ulepszona tablica rozdzielcza

Nowa rama

Unowocześniona rama kołyskowa z podwójnymi podciągami zapewnia większą pewność i stabilność podczas każdej jazdy.

Nowa rama

Port USB

Nowo dodany port USB umożliwia ładowanie urządzeń mobilnych i kontakt ze światem z dowolnego miejsca.

Port USB

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Waga gotowego do jazdy:195 kg

Rozstaw osi:1390 mm

Wysokość siedziska:805 mm

Prześwit:170 mm

Dł. x szer. x wys.:2145 x 785 x 1090 mm

Zasięg

Zbiornik paliwa:13 l

Ostrzeżenie o rezerwie:4 l

Zużycie paliwa na 100 km:2,63 l

Silnik

Liczba cylindrów:1

Średnica x skok:72 x 85.5 mm

Chłodzenie:Chłodzenie powietrzem

Pojemność skokowa:349.34 cc

Układ wtryskowy:ECU

Zawory na cylinder:2

Stopień sprężania:9.5:1

Moc maksymalna:14.87 kW @ 6100 rpm

Prędkość maksymalna:114 km/h

Maksymalny moment obrotowy:27 Nm@4000 rpm

Emisja CO2:63.4 g/km

Obroty biegu jałowego:1050 ± 100 rpm

Emisja hałasu:89 dB @ 3050 rpm

Sprzęgło:Klasyczne, mokre

Przeniesienie napędu:Łańcuch

Skrzynia biegów:5 biegowa

Układ rozruchowy:Elektryczny

Olej silnikowy:15W50 Półsyntetyczny

Podwozie i hamulce

Typ ramy:Rama z podwójną rurą dolną

Koło przednie:Felga szprychowa, opona 100/90 - 19" - 57P z dętką

Koło tylne:Felga szprychowa, opona 120/80 - 18" - 62P z dętką

Zawieszenie przednie:Zawieszenie teleskopowe o średnicy 41mm

Zawieszenie tylne:Dwururowe amortyzatory emulsyjne z 6-stopniową reg. napięciem wstępnym

ABS:Dwukanałowy

Hamulec przedni:Tarcza pływająca o średnicy 300mm, zacisk z dwoma tłoczkami

Hamulec tylny:Tarcza pływająca o średnicy 270mm, zacisk z pojedynczym tłoczkiem

Wyposażenie

Wyświetlacz LCD z analogowym prędkościomierzem

Wyłącznik awaryjny silnika

Podpora boczna

Stopka centralna

Zestaw narzędzi

Czujnik podpory bocznej