Bullet 350

Dziewięć dekad nieprzerwanej tradycji

już od25 980 zł

Royal Enfield Bullet 350

Warianty

Motocykl, który na nowo zdefiniował jazdę

Historia modelu Royal Enfield Bullet błyszczy tak samo jak jego ikoniczne złote paski. Pierwszy Bullet zadebiutował w 1932 roku na łamach magazynu The Motor Cycle. W 1948 roku pojawił się na rajdzie Colmore Cup Trial z rewolucyjnym rozwiązaniem, które na zawsze zmieniło oblicze sportów motorowych - zawieszeniem wahaczowym. Jako pierwszy motocykl Royal Enfield wygrał sześciodniowy wyścig Scottish Six Days Trial w 1952 roku z legendarnym Johnnym Brittainem za kierownicą, po czym wyruszył na podbój najtrudniejszych terenów w całej Europie.

Silnik J

Silnik

Sercem motocykla jest zupełnie nowa 4-suwowa jednostka SOHC serii „J” o pojemności 349 ccm. Długi skok tłoka gwarantuje dostęp do momentu obrotowego już w najniższym zakresie obrotów, a elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) dba o to, by nie zabrakło go aż do najwyższych obrotów silnika.

Delikatnie wibrujący singiel o pięknym, niskim brzmieniu, w bezdyskusyjny sposób kontynuuję tradycję singli produkowanych od lat przez markę Royal Enfield.

Niezmienny mimo upływu czasu

Opowieści o jego wyczynach wędrowały od wyżyn Szkocji po włoskie niziny, aż wreszcie dotarły w ośnieżone szczyty Kaszmiru. Przygotowująca się do wojny armia szukała maszyny, która poradzi sobie nawet w najtrudniej dostępnych miejscach. W latach 50. ubiegłego wieku zamówiła 500 sztuk modelu Royal Enfield Bullet - a reszta jest już historią.

W ciągu kolejnych sześćdziesięciu lat motocykl został niezastąpionym sojusznikiem żołnierzy i cywilów, uczestniczącym zarówno w wojnach, jak i weselach. W 2023 roku Bullet 350 wrócił z lepszym silnikiem i tą samą duszą.

Kliknij

Posłuchaj dźwięku historii

Sprawdź

Najważniejsze cechy

Całkowicie nowe siedzisko

Przeprojektowana ikoniczna kanapa zapewniająca więcej miejsca do siedzenia i lepsze podparcie ud pozwala komfortowo podróżować zarówno podczas krótkich przejażdżek, jak i długich wycieczek.

Całkowicie nowe siedzisko

Obrotowe przełączniki

Nowe, ulepszone przełączniki obrotowe sprawiają, że uruchamianie i ruszanie jest niezwykle proste, a jednocześnie nadają motocyklowi charakterystyczny oldschoolowy wygląd

Obrotowe przełączniki

Dwukanałowy ABS

Opracowany z myślą o najtrudniejszych wyzwaniach system ABS z przednimi hamulcami tarczowymi 300 mm i tylnymi 270 mm gwarantuje stabilną jazdę i płynne hamowanie nawet w najdzikszym terenie.

Dwukanałowy ABS

Ulepszona tablica rozdzielcza

Nowy cyfrowo-analogowy panel wskaźników stanowiący połączenie tradycji z nowoczesnością dostarcza precyzyjnych informacji, a jednocześnie nawiązuje do ponadczasowej stylistyki modeli Bullet 350.

Ulepszona tablica rozdzielcza

Nowa rama

Unowocześniona rama kołyskowa z podwójnymi podciągami zapewnia większą pewność i stabilność podczas każdej jazdy.

Nowa rama

Port USB

Nowo dodany port USB umożliwia ładowanie urządzeń mobilnych i kontakt ze światem z dowolnego miejsca.

Port USB

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Waga gotowego do jazdy:195 kg

Rozstaw osi:1390 mm

Wysokość siedziska:805 mm

Prześwit:170 mm

Dł. x szer. x wys.:2110 x 785 x 1125 mm

Zasięg

Zbiornik paliwa:13 l

Ostrzeżenie o rezerwie:4 l

Zużycie paliwa na 100 km:2,63 l

Silnik

Liczba cylindrów:1

Średnica x skok:72 x 85.5 mm

Chłodzenie:Chłodzenie powietrzem

Pojemność skokowa:349.34 cc

Układ wtryskowy:ECU

Zawory na cylinder:2

Stopień sprężania:9.5:1

Moc maksymalna:14.87 kW @ 6100 rpm

Prędkość maksymalna:114 km/h

Maksymalny moment obrotowy:27 Nm@4000 rpm

Emisja CO2:63.4 g/km

Obroty biegu jałowego:1050 ± 100 rpm

Emisja hałasu:89 dB @ 3050 rpm

Sprzęgło:Klasyczne, mokre

Przeniesienie napędu:Łańcuch

Skrzynia biegów:5 biegowa

Układ rozruchowy:Elektryczny

Olej silnikowy:15W50 Półsyntetyczny

Podwozie i hamulce

Typ ramy:Rama z podwójną rurą dolną

Koło przednie:Felga szprychowa, opona 100/90 - 19" - 57P z dętką

Koło tylne:Felga szprychowa, opona 120/80 - 18" - 62P z dętką

Zawieszenie przednie:Zawieszenie teleskopowe o średnicy 41mm

Zawieszenie tylne:Dwururowe amortyzatory emulsyjne z 6-stopniową reg. napięciem wstępnym

ABS:Dwukanałowy

Hamulec przedni:Tarcza pływająca o średnicy 300mm, zacisk z dwoma tłoczkami

Hamulec tylny:Tarcza pływająca o średnicy 270mm, zacisk z pojedynczym tłoczkiem

Wyposażenie

Wyświetlacz LCD z analogowym prędkościomierzem

Wyłącznik awaryjny silnika

Podpora boczna

Stopka centralna

Zestaw narzędzi

Czujnik podpory bocznej