119A5905_220321175745.jpg

Interceptor 650

Powrót do lat '60

Zainspirowany kultowym modelem Interceptor z lat ’60, który na kalifornijskim wybrzeżu cieszył się niesłabnącą popularnością idealnie wpisując się w hasła związane z wolnością! Nowy Interceptor 650 Twin na nowo odzwierciedla skąpany w słońcu styl życia plaż Kaliforni. Ten nowoczesny klasyk to esencja brytyjskiego roadstera z domieszką stylu California Desert Racer, która łączy ponadczasowy styl i współczesne osiągi.

 
 

Ceny oraz kolorystyka

*Cena brutto obliczona w oparciu o kurs 1 euro = 4,60 zł.

 
 

Masz pytania dotyczące tego motocykla?

Chcesz poznać szczegóły dotyczące tego modelu lub dowiedzieć się jak wygląda dostępność i procedura zamówienia motocykla?
Zadzwoń, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania:

 

Interceptor 650 - najważniejsze informacje

Silnik: twin, komputerowo sterowany wtrysk (TCI), 4-suw; 648ccm; 47 KM; 52 Nm

Skrzynia: 6 biegów, manual

Zbiornik paliwa: 13,7l (spalanie ~4l/100km)

Wysokość siedziska: 804 mm

Nowy Twin 650 ccm

Nowa jednostka o klasycznym wyglądzie została zaprojektowana od podstaw w Royal Enfield UK Technology Centre pod Leicester. Chłodzony powietrzem i olejem Twin o pojemości 648 ccm oferuje 48 KM oraz 52 Nm momentu obrotowego. 6 biegowa, manualna skrzynia biegów została zestrojona tak, aby jak najlepiej spisywać się w warunkach miejskich, do których sam motocykl został stworzony. Basowy pomruk silnika, zbliżony klangiem do jednostki typu „V-Twin”, uprzyjemnia jazdę, a szybka reakcja przepustnicy wprost zachęca do tego, aby bawić się manetką gazu raz za razem. Aby uprzyjemnić Ci jeszcze bardziej jazdę tym motocyklem oferujemy układy wydechowe m.in. takich marek jak S&S Zard.

2018-July-23_X100F-untitled_DSCF3701_010520130127.jpg
Interceptor Touring seat 1990404_130820213210.jpg

Nowa rama i zawieszenie

Piękna linia dopieszczona połyskującymi wzorami malowań, ręcznie polerowany, aluminiowy silnik, klasyczny zbiornik paliwa oraz stylowo przeszywana kanapa, to cechy charakterystyczne nowego Interceptora 650. Estetyka w tylu „Vintage” podkreślona szprycowanymi felgami, nie jest jednak jedyną zasługującą na uwagę cechą tego motocykla. Centralnie umieszczone podnóżki, kierownica typu Scrambler zapewniająca wyprostowaną pozycję za starami oraz wygodna kanapa – właśnie to znajdziesz w nowym modelu Interceptor 650.  

Rozmiary opon (przód|tył):
100/90 18” | 130/70 18”
Układ hamulcowy przód:
tarcza 320mm; dwu-tłoczkowe, pływające zaciski,
Układ hamulcowy tył:
tarcza 240 mm; pływający zacisk,
Zawieszenie przód:
widelec 41mm, skok 110mm
Zawieszenie tył:
dwa amortyzatory "Piggyback", skok 88mm

Taki jak chcesz!

Royal Enfield przygotował sporą listę akcesoriów, aby każdy właściciel modelu Interceptor 650 miał możliwość pełnej personalizacji motocykla. Lusterka, owiewki, manetki, kanapy, płyty pod silnik… Tylko od Ciebie zależy, czy na bazie Interceptor'a 650 zbudujesz motocykl w stylu „Brat” czy „Scrambler”.

Uwolnij wyobraźnię!

MalleComp_Alt_140420233643.jpg
 

Brawo! Dotarłeś do końca!

Gdzie chciałbyś się przenieść teraz?