
FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
1. Czy mogę odbyć jazdę testową którymś z modeli Royal Enfield?
Oczywiście! W naszych salonach udostępniamy wszystkie oferowane na europejskim rynku modele Royal Enfield w ramach jazd testowych. Nie pobieramy przy tym żadnej kaucji, a aby umówić się na jazdą testową należy skontaktować się z lokalnym dealerem. Istnieje również możliwość wypożyczenia motocykla marki Royal Enfield na kilka dni.
2. Jak wygląda procedura zamówienia i dostawy motocykla Royal Enfield?
Zamówienie motocykla można złożyć telefonicznie, mailowo lub osobiście. Niezbędne będą następujące informacje: model oraz kolor zamawianego motocykla, dane zamawiającego (Imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym, numer telefonu oraz mail ). Na podstawie przekazanych danych sporządzone zostanie oficjalne zamówienie oraz pro forma zadatkowa. Zamówienie należy podpisać, a na podany w pro formie numer konta przelać zadatek (zazwyczaj ok. 3 000 PLN – w indywidualnych przypadkach istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wysokości zadatku). Ceny dostawy nowego motocykla "pod dom" wyliczane są indywidualnie dla każdego zamówienia.
3. Co z serwisem?
W przypadku serwisu proponujmy 3 rozwiązania:
a) serwis w jednym z kilku autoryzowanych dealerstw Royal Enfield,
b) serwis w jednym z kilku rekomendowanych serwisów, w oparciu o części i procedury serwisowe Royal Enfield,
c) usługę „door to door” – możemy odebrać motocykl i dostarczyć go z powrotem, po serwisie, pod Twoje drzwi. Koszt takiej usługi to 360 PLN brutto + koszt serwisu.
4. Co dostaję w cenie motocykla Royal Enfield?
W cenie motocykla otrzymujesz 3 letnią gwarancję oraz 3 lata Royal Enfield Road Side Assistance. Poza tym, zazdrosne spojrzenia innych – bo motocykle Royal Enfield zwracają uwagę wszystkich i wszędzie (i nie jest to żart).
Masz pytania?
Jeśli wolisz aby kontakt pozostał po naszej stronie,
prosimy o wypełnienie formularza.
Z pewnością odpowiemy.