Himalayan EU photoshoot (1 of 4)_270721094901.jpg

Himalayan

Zbudowany na drogi i bezdroża

Dekady wypraw. Tysiące kilometrów przemierzonych w najtrudniejszych warunkach. Lata doświadczeń zdobytych na drogach, bezdrożach, szutrowych szlakach prowadzących przez najwyższe przełęcze świata, przy skrajnie niskim zaangażowaniu serwisowym.  Właśnie takie doświadczania oraz założenia stały za projektem motocykla, który dziś, nie przypadkiem, nosi nazwę Himalayan.

 
 

Ceny oraz kolorystyka

*Cena brutto obliczona w oparciu o kurs 1 euro = 4,60 zł.

 
 

Masz pytania dotyczące tego motocykla?

Chcesz poznać szczegóły dotyczące tego modelu lub dowiedzieć się jak wygląda dostępność i procedura zamówienia motocykla?
Zadzwoń, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania:

 

Himalayan - najważniejsze informacje

Silnik: singiel, elektroniczny wtrysk (EFI), 4-suw; 411ccm; 24,3 KM; 32 Nm

Skrzynia: 5 biegów, manual

Zbiornik paliwa: ~15l (spalanie ~3l/100km)

Wysokość siedziska: 800 mm

Pancerny singiel 411 ccm

Himalayan został zaprojektowany jako motocykl, który ma dać Ci pewność w każdych warunkach. Silnik typu singiel o długim skoku tłoka połączony z terenowo zestrojoną skrzynią biegów sprawia, że praktycznie nie ma podjazdów z którymi nie będziesz sobie w stanie poradzić. Ta zrodzona z myślą o pokonywaniu górskich szlaków jednostka, doskonale sprawdza się również w warunkach miejskich, oferując moment obrotowy dostępny od najniższych obrotów i zadawalając się śladowymi ilościami paliwa.

_AL51502_110221082336 (1).jpg
Himalayan EU photoshoot (197 of 204)_270721094901.jpg

Solidna rama i zawieszenie

„Jedyny motocykl, którego naprawdę potrzebujesz” – taka myśl przyświecała zespołowi inżynierów Royal Enfield odpowiedzialnym za projekt tego motocykla. Wytrzymała rama oraz elastyczny silnik, komfortowa pozycja za sterami, koła o rozmiarach typowych dla motocykli Adventure, zwiększone skoki zawieszeń – to cechy motocykla, który sprawdzi się nie tylko na wyprawie poza utwardzonymi drogami, ale i z łatwości da radę krawężnikom, wystającym studzienkom czy zniszczonym drogom, z którymi co dziennie mierzysz się w mieście.

Rozmiary opon (przód|tył):
90/90 21” | 120/90 17”
Układ hamulcowy przód:
tarcza 300mm; dwu-tłoczkowe, pływające zaciski,
Układ hamulcowy tył:
tarcza 240 mm; pływający zacisk, wyłączalny ABS
Zawieszenie przód:
widelec 41mm, skok 200mm
Zawieszenie tył:
monoshock z regulacją napięcia wstępnego, skok 180mm

Royal Enfield Tripper™

Himalayan jest standardowo wyposażony w Royal Enfield Tripper™ - system nawigacji opierający się o Google Maps. Wystarczy, że zainstalujesz darmową aplikację na swoim smartfonie, sparujesz go z motocyklem i wyznaczysz trasę, a wszystkie wskazówki wyświetlą się na ekranie  Tripper™ Navigation znajdującym się zaraz obok obrotomierza Twojego Himalayan'a. Motocykl jest także standardowo wyposażony we wskaźnik biegów, co w znacznym stopniu ułatwia jazdę w trudnych warunkach.

Darmowe oprogramowanie dostępne w:
- Google Play
- Apple Store

gallery-4.jpg
 

Brawo! Dotarłeś do końca!

Gdzie chciałbyś się przenieść teraz?