top of page
119A0634_220321180836.jpg

Continental GT 650

"A TON OF FUN"

Café racer z prawdziwego zdarzenia. To właśnie na motocyklach tego typu, w latach `50 i `60 XXw., młodzi europejczycy ścigali się pomiędzy kawiarenkami Londynu. Prym na miejskich uliczkach wiódł wtedy Continental GT 250, którego legendy Continental GT 650 jest kontynuatorem.

obraz_2022-12-21_140849971.png

Ceny oraz kolorystyka

*Cena brutto obliczona w oparciu o kurs 1 euro = 4,69 zł.

Masz pytania dotyczące tego motocykla?

Chcesz poznać szczegóły dotyczące tego modelu lub dowiedzieć się jak wygląda dostępność i procedura zamówienia motocykla?
Zadzwoń, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania:

Continental GT 650 - najważniejsze informacje

Silnik: twin, komputerowo sterowany wtrysk (TCI), 4-suw; 648ccm; 47 KM; 52 Nm

Skrzynia: 6 biegów, manual

Zbiornik paliwa: 13,7l (spalanie ~4l/100km)

Wysokość siedziska: 804 mm

Nowy Twin 650 ccm

Nowa jednostka o klasycznym wyglądzie została zaprojektowana od podstaw w Royal Enfield UK Technology Centre pod Leicester. Chłodzony powietrzem i olejem Twin o pojemości 648 ccm oferuje 48 KM oraz 52 Nm momentu obrotowego. 6 biegowa, manualna skrzynia biegów została zestrojona tak, aby jak najlepiej spisywać się w warunkach miejskich, do których sam motocykl został stworzony. Basowy pomruk silnika, zbliżony klangiem do jednostki typu „V-Twin”, uprzyjemnia jazdę, a szybka reakcja przepustnicy wprost zachęca do tego, aby bawić się manetką gazu raz za razem. Aby uprzyjemnić Ci jeszcze bardziej jazdę tym motocyklem oferujemy układy wydechowe m.in. takich marek jak S&S Zard.

GT Intake cover 1990442_070820124430.jpg
GT touring seat duel 1990403_070820124430.jpg

Nowa rama i zawieszenie

Styl „Café racer” dominuje w stylistyce motocykla. Wzory malowań żywcem przeniesione z połowy XXw., ręcznie polerowany, aluminiowy silnik, zwężony zbiornik paliwa, kanapa umożliwiająca montaż nakładki, to cechy charakterystyczne nowego Continental'a GT 650. Sportowy charakter motocykla podkreślają przesunięte do tyłu podnóżki oraz kierownica typu „clip on”, pozwalająca zająć za sterami pochyloną, sportową pozycję.

Rozmiary opon (przód|tył):
100/90 18” | 130/70 18”
Układ hamulcowy przód:
tarcza 320mm; dwu-tłoczkowe, pływające zaciski,
Układ hamulcowy tył:
tarcza 240 mm; pływający zacisk,
Zawieszenie przód:
widelec 41mm, skok 110mm
Zawieszenie tył:
dwa amortyzatory "Piggyback", skok 88mm

Taki jak chcesz!

Royal Enfield przygotował sporą listę akcesoriów, aby każdy właściciel modelu Continetal GT 650 miał możliwość pełnej personalizacji motocykla. Lusterka, owiewki lampy i silnika, manetki, kanapy… Tylko od Ciebie zależy, czy na bazie Continental’a GT 650 zbudujesz 100% Café racer’a, czy torową wyścigówkę.

Uwolnij wyobraźnię!

HarrisGT_Grey_Corner_130520232537.jpg
bottom of page