top of page
CLASSIC 350 - KXA00008 - TRAPEZIUM ENGINE GUARD - SILVER_101221143123.jpg
obraz_2022-12-21_140849971.png

Classic 350

Ponadczasowa klasyka

Nowy Classic 350 jest spadkobiercą i kontynuatorem linii powojennego modelu G2. Ponadczasową estetykę motocykla podkreślają takie akcenty jak zaokrąglone błotniki, zbiornik paliwa w kształcie łezki (teardrop), klasyczna lampa przednia z daszkiem, tradycyjny wygląd silnika, historyczne wzory malowań, charakterystyczny, niski i basowy dźwięk silnika z którego słyną single Royal Enfield.

Ceny oraz kolorystyka

*Cena brutto obliczona w oparciu o kurs 1 euro = 4,69 zł.

Masz pytania dotyczące tego motocykla?

Chcesz poznać szczegóły dotyczące tego modelu lub dowiedzieć się jak wygląda dostępność i procedura zamówienia motocykla?
Zadzwoń, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania:

Classic 350 - najważniejsze informacje

Silnik: singiel; elektroniczny wtrysk (EFI), 4-suw; 349ccm; 20,2 KM; 27 Nm

Skrzynia: 5 biegów, manual

Zbiornik paliwa: 13l (spalanie ~3l/100km)

Wysokość siedziska: 805 mm

Nowa jednostka 350 ccm

Sercem modelu Classic 350 jest zupełnie nowa 4-suwowa jednostka SOHC serii „J” o pojemności 349 ccm. Długi skok tłoka gwarantuje dostęp do momentu obrotowego już w najniższym zakresie obrotów, a elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) dba o to, by nie zabrakło go aż do najwyższych obrotów silnika. Delikatnie wibrujący singiel o pięknym, niskim brzmieniu, w bezdyskusyjny sposób kontynuuję tradycję singli produkowanych od lat przez markę Royal Enfield.

Engine_SingleRHS_091220205510.jpg
Classic 350 (118 of 126)_021221135634.jpg

Nowa rama i zawieszenie

Classic 350 został zaprojektowany oraz testowany w Royal Enfield UK Technology Centre pod Leicester, z uwzględnieniem wymagań europejskich motocyklistów oraz europejskiej infrastruktury drogowej. Przełożyło się to na ulepszoną konfigurację podwozia, bardziej wyprostowaną pozycję za kierownicą, wdrożenie nowych rozwiązań w układzie hamulcowym (ABS), podniesienie komfortu pracy zawieszenia oraz bardziej dynamiczną pracę silnika od najniższych obrotów. Z tradycyjną linią motocykla koresponduje wyprostowana pozycja motocyklisty/stki, która pozwala z góry obserwować to co dzieje się na drodze, a także umożliwia lepszą kontrolę nad motocyklem podczas manewrowania. Komfort zapewnia poszerzone w stosunku do poprzedniego modelu siodło o klasycznej linii.

Rozmiary opon (przód|tył):
100/90 19” | 120/80 18”
Układ hamulcowy przód:
tarcza 300mm; dwu-tłoczkowe, pływające zaciski,
Układ hamulcowy tył:
tarcza 270 mm; pływający zacisk,
Zawieszenie przód:
widelec 41mm, skok 130mm
Zawieszenie tył:
dwa amortyzatory z 6-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Royal Enfield Tripper™

Model Classic 350, w wersji Dark i Chrome opcjonalnie można wyposażyć w Royal Enfield Tripper™ - system nawigacji opierający się o Google Maps. Wystarczy, że zainstalujesz darmową aplikację na swoim smartfonie, sparujesz go z motocyklem i wyznaczysz trasę, a wszystkie wskazówki wyświetlą się na ekranie  Tripper™ Navigation znajdującym się zaraz obok prędkościomierza Twojego Classic 350. Motocykl jest także standardowo wyposażony w port USB na kierownicy, co w znacznym stopniu ułatwia podpięcie wielu elektronicznych urządzeń.

Darmowe oprogramowanie dostępne w:
- Google Play
- Apple Store

WhatsApp Image 2021-12-20 at 16_edited_edited_edited.jpg
bottom of page